FREDAG KVÄLL

Och här ligger jag, jag
Känner mig småsjuk och ligger med Gunwald i sängen. Idag var det 23- & blåst, jävligt kallt utan mössa. Men i går när de var 18 frös jag inte när jag bara hade nylonstrumpbyxor? Imorgon Ska jag till slut byta till vinterjacka , måste till ICA då.  Mitt hår är ruggigt kort, på ett bra sätt! Samma friSyr som
Innan men KORT!
När jag satt hos frissan så tjuvlyssnade tanten breve. Hon sa åt mig jag borde bli ståuppkomiker när jag i detalj berättade om min uppkörning. Det är nästan så man förstår varför aldrig tar mig seriöst. Men tanten var käck, hon sa massa snälla saker. Till exempel att jag inte kan ha svårt att få vänner & även senare att det kommer gå bra för mig. Snälla söta rara  jag hoppas tanten hade rätt!
På aftonblandet stod det att saken flest ångrar på dödsbädden är att de inte följt sina drömmar utan lyssnat på andra. Mitt liv känns kluvet, jag är en mästarinna på att göra saker som ger dåliga konsekvenser efteråt. Är det då bra eller dåligt? Norrlandsflytten var helt att följa mina drömmar, emot alls råd. Men att stanna kvar har varit för alla andra. Norge känns inte direkt som att följa mina drömmar, men man måste vidga sina vyer & det är nog bra jag kommer därifrån. Hade säkert endå vart deprimerande med alla upptagna kompisar, min kära singelvän är ju endå med mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0