BILDER




Skulle städa min byrå. Började med min favvolåda, underkläderna. Jag ägnade mig åt att vika och sortera trosor efter färg och modell. Tyvärr tog jag inte en bild på hur det såg ut innan det var kaos, hittade knappt trosor att ha på mig. Det visade sig jag trots allt hade 57 par, jag rensar endå rätt ofta och har 5-10 stycken i skärhamn också. Men jag handlar ju nästan alltid trosor! Sockarna däremot börjar de tära på 27 par hittade jag.. Men har säkert 5-10 par i Skärhamn med.



Tycker dessvärre inte att strumpbyxor och annat övrigt innom kategorin fick plats





Fin kille, min drömmis av Hollywoodkillarna. Dock ogillar jag det långa sliskhåret-





Min tiger i skogen



Man kan tro jag inte städat hans bricka på 7 år. Men jag diskade brickan förut och plockade i alla matbitar i skålen, men han sölar som ett sär-----

Som den mogna tjugoåring jag är lyssnar jag på radion 24/7, stadsministern verkar vilja vi ska jobba tills vi är 75- HUR SKA MAN DÅ KUNNA LEVA LIVET SOM PENSIO? Jag räknar med att bli max 80 år, tänk då att ha 5 år och leva. Jag vill faktiskt ha 15

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0