Begravd i plugg



Såhär kul har jag nu.

Känner mig halvnöjd med mitt liv så jag tänker inte vara inne på facebook eller sätta på mobilen förrens kanske i kväll. Vill du mig nått importande kan du ju maila mig.

Vi europeér är riktiga svin " Längs Afrikas kuster utarmas fiskbestånden allt snabbare när europeiska fiskeflottor dammsuger haven på fisk. Också denna form av naturresurs-exploatering medför allvarliga konsekvenser för lokala befolkningars dagliga livsföring." Mycket av fisken som de hade ätit blir fiskmjöl och går till exempel till djurfoder. Det är så lågt så jag vet inte vad, .

Ska skriva en artikel om utfiske, har två vetenskapliga artiklar på engelska att läsa.. Den ena är 7 sidor och den andra 47... När jag pluggat klart på detta för idag blir det Hälsoeffekter igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0