Apatiskt

Jag ska/ skulle till skolan lite tidigare och skriva ut mitt arbetsavtal (?) eller säger man kanske arbetskontrakt (?). Men det känns just nu mycket mycket mycket oklart. Ligger pisseblöt i sängen á la Linn & är allmänt apatisk. Jag vet inte vad jag ska ha på mig och måste ju föna håret, sminka mig och äta frukost. Livet är hårt.

Jag vill åka utomlands och det är nu....... Skulle ju åka slutet av sommaren, men kanske ska spara det och åka någon vecka skolan tillåter (de händer ju så ofta). Vill troligtvis vara i Skärhamn så mycket som möjligt.

Hittade en sjukt snygg klänning på Nelly, men jag har ju shoppingförbud nu ett tag framöver. Så tungt. Jag kommer nog dö.

Men nu måste jag verkligen gå upp och föna mitt allt annat än långa hår..

Dagsplanen sen är givetvis att plugga Hälsoeffekter Hälsoeffekter Hälsoeffekter Hälsoeffekter Hälsoeffekter Hälsoeffekter Hälsoeffekter Hälsoeffekter Hälsoeffekter Hälsoeffekter Hälsoeffekter Hälsoeffekter Hälsoeffekter Hälsoeffekter Hälsoeffekter Hälsoeffekter.

De känns verkligen som en hemsk måndag igår, men så går det när man tar helg mitt i veckan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0