3 timmar till tenta

Igårkväll låg jag skönt tvärs över sängen & tyckte täcket var obekvämt vid tårna och tryckte och skrapade med tårna, efter en stund så hör jag de mest missnöjda mjauet någonsin. Täckesklumpen var min katt, haha. Han är dock ananrs väldifgt bra, han sover trots jag sjunger högt och falskt men blir riktigt sur när jag väljer plugget framför honom.

I min spara-pengar-månad som börjar redan om en vecka så kommer mathandlingen att ske på ICA Maxi. Där finns det fina fjäderspön, måste köpa ett nytt. De han har nu är grönt och rätt sunkigt.

Ägna mig gärna en tanke när jag 13 till max 15,30 sitter och skriver så pennorna brinner. Nervös borde jag vara när det är en stor kurs på hela 11,5 poäng. Behöver ju alla poäng man kan få till CSN:et, men jag är inte så nervös och har inställningen att läraren endå är dum i huvudet, så klarar jag det inte är det hans fel. För jag har läst på och lärt mig majoriteten av vad vi hört & gått igenom.

Min förra frukost bestod av lite youghurt, funderar på att äta en kiwi + ett 'ägg med. Nu i lagon tid för lunch strax innan tentan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0