23.09

Det skedde just ett miraket, eller just och just för lite mer en en timma sedan. Idiotgrannen började spela sådär hög musik och inga röster hördes, tänkte det var mitt hatobjekt. Men det utvecklade sig och blev förfest, då insåg jag kvickt att det inte var älsklingsgrannen som var skyldig. SEN BANKAR MITT HATOBJEKT I VÄGGEN, det 'r alltså hennes grannar som terrat mig hela veckan. Vad ska man säga? Tur jag har sansat mig och inte dampat sönder på henne, hon är alltså oskyldig. Okej jag kan inte säga att hon är tyst, hon klampar fortfarande som en gasell. Men frågan är vem som är den skyldige... Får knacka på hos min favoritgranne i morgon och prata lite med honom om han hört eller sett något av relevans. Jag vet inte om jag berättade att jag förut när jag vart på ICA klockan 10 i morse satte nyckeln i hans dörr, jag skämms bara jag tänker på det. Väckte säkert stackarn.




Min fina mysis <3



Tittade på filmen Jag saknar dig förut och rensade mina tårkanaler ytterligare. Början var svinkass asså verkligen värdelös, men filmen blev bättre och bättre ju längre tiden gick. Betyget blev också här 3,5 ---> 4 på grund av alla tårar.

Cajsalisa – Alla behöver nån - nångång - texten är förträfflig

Nu ska jag sova, i morgon bitti blir det tvätt & plugg. Tänkte också senare knalla iväg till Carlshemskyrkan och lämna en Ica-påse till med kläder! Snälla jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0