21.25

Mina föräldrar åker till Filli i övermorgon, kul för dem. Jag är inte alls avundsjuk.. Jag är inte bara fast i Sverige utan i Norrland. Jag hade hopp om vår (se bild) sen kom det MASSA snö och blev kallt..

'

Jag hade nu precis innan "sommarlovet" tänkt att tenta av Miljörätten jag failade förra våren. Nu visar de sig att de lagt tentan 5/6 och inte ens nära 27/5 som vi hade förra året. Jag blev bitter, jag lämnar nämligen Sverige den 5:E eller 6:e. Som du då kanske är det en omöjlighet. Flyga direkt till Oslo? Gunwald då? Precis, jag ska ha några dagar i Skärhamn innan jag åker på jobb så är det bara. Jag skjuter upp den äckliga tentan på obestämd framtid. I våran sista kurs Metodiken blir det lyckligtvis hemtenta. Jag tänker sitta dag och natt (okej lätt överdrift) den skall in TIDIGT , jag måste hem till Skärhamn. Mest för min egen skull men Gunwald ska ju hinna acklimatisera sig med, så han inte tror jag överger honom. Förresten i natt, var han lojal och sov med mamsen på golvet? Nix, han sov på samma ställe som vanligt och i natt var det vid Mumsans fossingar.

Klockan rinner iväg. Jag tror det blir två avsnitt CSI innan läggdags. Är nästan lite hungrig, vi har ju igentligen bara ätit lunch idag, jättesen men i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0