18.20

I skolan idag behövde strax under halva klassen redovisa och de andra satt och lyssnade och kommenterade om de hade något att säga som skiljde från deras liknande uppgifter. Underbart att vi ska göra olika mycket för att få samma betyg, synd och säga jag la ner någon tid men i alla fall. 13 skulle vi redovisa 12.,25 sitter jag hemma och inser att jag inte har en susning om vad jag ska säga. Pratade la kanske en minut, men de största framsteget var att jag inte alls skämdes utan snarare gillade att stå i centrum.

I morgon är det maskeradsittning! Tjejerna följer med mig hem efter skolan och då blir det till att börja förfesta. Mina föräldrar hade ringt mig två gånger idag , men jag missade det :'( Så dom ringer i morgon klockan tre svensk tid.

På tisdag blir det till att provjobba, jag är galet taggad. Jobbtiden är 15-18 vilket är en timma kortare än vanliga pass, men jag har ju skolan som krockar.

Efter skolan idag svängde jag förbi hos min bästa granne Martin en sväng, vi ska ha "matlagningskurs" nästa vecka!

Nu ska jag äta kvälle och sen csi & sen sooova

Min blogg har blitt ännu tråkigare och det är jag fullt medveten om men det blir så när man är fast i gamla rutiner och inte gör nått nytt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0