22 aug

Igår var det två årsedan vi gav oss iväg med flyttlasset upp till Norrland & framför allt 12 årsedan min lilla Kalle en gång föddes.
 
Jag och Gunwald och Anna Edvardsson begav oss igår in till Kungälv för att göra en hälsokontroll på den orangea av dem. Han gick igenom perfekt med bara lite tandsten och ett hull över medel. Ringde Agria för att teckna försäkring och för 75 :- / månaden är han numera förskrad- Tydligen skulle jag på grund av detta nu få billigare hemförsäkring. Jag tycker min hemförsäkring är toppen som den är med 48 :- / månaden men klart man blir glad om den sänks ytterligare.
 
Annars är det väl inget nytt, jag har strukturerat med konton och sådär nu på¨morgonkvisten som den banknörd jag är
 
 
 
Idag ska jag in till Anna och Petters nya lägenhet i Stenungsund, imorgon Göteborg till Michaela + shopping !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0