Blä

Jag får inte tenta i Stenungsund. Ska jag tenta måste jag till Chalmers eller GU, det känns rätt oklart om jag den 5e juni dagen innan Norge känner för att lägga en heldag på att skriva en jävla skittenta. Jag måste tänka på det.

En länk till som får panik och slänger allt samma dag det går ut : http://studentliv.se/pengar/s%C3%A5-slipper-du-sl%C3%A4nga-mat-och-sparar-pengar-4944

Min söta Morfar och hans sambo skickade ett påsk-kort till mig givetvis blev jag överlycklig här i ensamheten!

Jag vill ha korvsroganoff men då måste jag handla grädde på ICA för att dämpa tomatsmaken & jag är för hungrig för att gå dit nu så ja får väl bli supergott potatismos á la mig med falukorv i ugnen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0