Städat och är duktig

Idag fyller min kära far 43, känns som igår han fyllde 40. Ju äldre han blir desto äldre blir jag med, fruktansvärt. Mamma sa nöjt i bakgrunden att när hon fyller 50 fyller jag 29, horribelt.

På fredag kommer ju mamma hit, vi ska in till stan & shoppa, gå på restaurang, handla mat och säkerligen promenera som jäkla sär, jag känner ju min mamma. Changes ljuvliga köp 2 basic set och betala för 1 gäller ju inte längre men de har ett annat minst lika bra nu. Det är fortfarande 2 för 1 men det gäller inte Basic utan trendunderkläder samt bikinis.  http://shop.change.com/se/ Och för alla som har stora bröst är det en riktig fröjd, bikinis är ju inte det billigaste. Förra året köpte jag en BIKINIÖVERDEL för FEMHUNDRA KRONOR på en underklädsbutik på Torp. Så jag har nu egentligen 1 bikini som passar.

Nu är Gunwald ledsen för jag är så tråkig....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0