Söndag, min uppdatering är strålande

Vi pluggar som jäkla sär hemma hos mig, jag har inte riktigt tid att uppdatera. Händer inte överdrivet mycket att skriva om heller. Men i fredags blev det en spontan och mer än lyckad utgång, tackar Marith för det och Soffan för resten.

Gunwald sov närmare 20 timmar igår-idag, han är den tröttaste jag vet. Inte för jag själv är den piggest, men i alla fall. Imorgon vankas det som vanligt plugg, tenta på tisdag och sen slutligen CSN och möte om examensarbetet på onsdag. På torsdag ska jag med i alla fall Catrin och handla och pröva brillor. På fredag vankas det jobb och utgång och samma sak på måndag. Lite skön uppdatering i fall jag som vanligt inte kanske prioriterar att vara vid datorn.

Pussshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0