PÅSKAFTON

I morse begav jag mig till skolan, jag drog kortet, slog min kort och gick in. Det var ljust och solen sken in men det känndes verkligen som i en skräckfil. Jag fick dra ur den ena hörluren och tittade in i vartenda rum, gick in i datasalen och skrev ut fort för att sedan så fort som möjligt komma ut i det fria. Skulle jag blivit överfallen hade ingen hört mig skrika.

Har idag också tvättat, handlat, lagat mat, pluggat några minuter samt solat i cirkus två timmar. Skulle hemskt gärna skriva jag blivit brun men så är icke fallet, jag har bara fått sådär 70000000000000000000000 fräknar.



Min kusin Amanda var ju i England nu nyligen och praktiserade, givetvis hittade hon en engelsk kille. Inte nog med att han sedan mars vart och hälsat två gånger nu ska han jobba på Holmen (Klädesholmen tillhörande Tjörn) i sommar också. Han och manda ska hyra ett hus (gården breve Mandas hus) i Åkervik. Här går det fort, innebär att jag trots allt måste träffa honom. Tur han är blyg för det är jag med hihi.

Käkade just påskmiddag, ensam. Men jag har ju Gunnis som visseligen bara äter och sover men i alla fall. I morgon är det söndag och jag tänkte dammsuga och röja klart här men först om det är fint väder ska jag ta med mig skolböckerna ut i solen och bättra på fräknarna.

Idag var det ett årsedan jag var och slirade på Haddocks. Kan vart då jag blev sur på Camilla och klampade hemåt jag hade i alla fall en kille i sikte då. JAG VILL OCKSÅ VA PÅ TJÖRN, JAG VILL OCKSÅ TILL HADDOCKS. JAG ÄR LEDSEN, FAN JAG VILL MED GÅ UT IDAG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0