Min helg, kortfattad

Hej mina kära vänner och övriga. Jag har haft en toppenhelg!

Fredag
Jag var på förfest hos Martin, mycket trevligt men kan väl tycka det var för många från min klass. Vi drog till Corona, mycket trevligt trots alla närgångna p18s. Dryg DJ & äckliga Gurkan från Big Brother 2011. Men annars en toppklasskväll.

Lördag
Förförfest hos Soffan på Mariehem, förfest hos "Billy" på Mariehem och slutligen utgång på Rex i stan. Förförfestens höjdpunkt, det ljuvliga sällskapet. Förfestens höjdpunkt när killen breve mig frågar vart jag kommer ifrån och jag säger en ö några mil norr om Göteborg. Han vill då gissa och jag tänkte sure men han kommer gissa öar i Göteborgs skärgård. HAN GISSAR TJÖRN !!!! Bara sådär, jag blev helt lycklig och beundrade hans kunskap. Men han svarade då men det är ju en av Sveriges största öar. Jo men ingen annan jag träffar vet ens att Tjörn existerar.... Kan tyvärr inte skriva allla höjdpunkter ifrån utgången här men jag kör några:

  • Vi träffade Erik Lejon
  • Dj:en var helt fantastisk, sa till honom två gånger att jag älskade honom...
  • Mina killar jag hittade i garderoben

Efter vi gått ut från Rex blev det nattamat på donken för alla utan mig. Jag var inte hungrig alls utan bara sugen på mjölk. Jag köpte två mjölk för 32 :-.... Tjejen före mig i kön höll på att bryta ihop av skratt, jag förstår som inte varför. Killen som jag satte mig brevid, en typisk gaykille fast inte snygg blev jätteäcklad av min mjölk, så det blev bara ännu roligare då. Mina kompisar satt på ett bord långt bort oklart vart men jag såg ett svinbra glapp så jag satte mig där. Sen kom mina garderobskillar och pratade med mig, så himla söta båda två jag blev där lite smått förälskad i båda. Men sen gick jag till bussen.....

 

 

Hände givetvis massa mer men jag känner mig inte jätte fit for fight så det kommer en annan dag. Idag ska vi ut i snöstormen och mösa oss till Carlshem och äta pizza. Pizza lockar men att lämna min varma gosiga säng för ett snöäventyr lockar iNTE.


Hörde ett konstigt ljud, kollar mot köket (2 m bort) och där står Gunwald och tittar skyldigt tillbaka. Han bet i min laddare.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0