Måndag

Idag är troligtvis min sista dag som isolerad, jag gråter inte! Imorgon ska jag in till Change och få lite närmare info om kommande jobb på torsdag och på kvällen hoppas jag inneligt på utgång med Emma och Ida. På onsdag ska jag nog försöka plugga lite seriösare, torsdag jobb & tvätt och på fredag kommer mamsen!

Jag har vart i Umeå helt ensam och inte gjort något. Endå har jag inte pluggat, skäms på mig! Jag ska kanske ta och plugga lite nu. Idag har jag på en timma städat badrummet kliniskt, man vet ju aldrig vart mamma kommer att inspektera så det är lika bra att städa allt. Jag har till och med fått redig ordning i mitt annars kaosartade badrummsskåp.

Funderar på om jag på grund av min kärva ekonomi kanske ska gå till och från stan i morgon (såklart beroende på vädret).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0