Måndag morgon

Det bästa med facebook måste väl endå vara att den du snokar på inte någon stanns kan se detta. Ljuvligt annars hade ju folk trott att jag haft allvarliga fel.

Min gullemorfar hade satt över pengar till mig så jag hade tänkt unna mig i alla fall en ny klänning inför helgens bravader. På onsdag är det till slut löning & CSN. Det har varit redigt knapert ett bra tag här på mina konton. Månadens bästa dag, men det brukar dessvärre alltid försvinna lika snabbt som det inkom. Men i denna månaden hade jag tänkt följa budgeten och inte gå back. Hitills har jag bara gått back 30 kronor denna månaden, en piss i mississippi.

Jag har dessvärre ingen aning om vem jag gick in med på vårat kårhus Origo i fredags och vem som betalat mitt inträde. Känns ju sådär i fall jag skulle sagt " du får pengar sen" och så nu efter har jag inte en susning.

Jag kanske ska ta och gå upp? 10 kommer mina söta vänner på besök!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0