Måndag

Nästa månad när jag har lite saftigare inkomster har jag en hel del som måste handlas. Till exempel har jag hittat potentiella schampoon att köpa hem och ta med mig till Norge:



Inledde morgonen med att sätta över matpengar till Mumsan samt betala en aktion jag vann på Tradera. Hittade en borste som tar bort päls från kläder, känns aningen mer miljövänligt än att köpa 70 000 klädrollers. Men det börjar verkligen bli knapert på mittt konto, endå har jag 148 kronor autogiro som inte dragits ännu...

Min hy har då verkligen havererat, allt är mitt fel. Fyfan för att sova med smink. Har för första gången på flera år inga ansiktsmasker heller, jag som ska ut ikväll. Hur fan tänkte jag där?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0