Lovet kan börja

Pratade just med min kära far i telefon och fick lite Norge-pepp. Jag kommer säkerligen minst att lägga undan halva min förtjänst på resekontot. Man vill ju ha lite pengar att röra sig med i Thailand, min plan är givetvis att handla hiskeligt mycket. Jag kan nästan säga jag längtar till Norge, jag tror jag och Camy kommer få det toppenbra och framförallt degen ska in.

Alla verkar ha lämnat Umeå utan den biggets, min ljuvliga granne. Jag hoppas och ber att hon inte är lika nolife som jag och är kvar här. Jag vill inte.

Snart är det sommar, om mindre än åtta veckor är jag äntligen hemma på min underbara ö igen. Inte för att det blir långvarigt men endå, ska bli kul och träffa alla en snabbis i alla fall innan jag drar. Gunwald kommer nog trivas hur bra som helst i Skärhamn, vore ju inte snällt och ta med honom till ett rum i Norge!

Nu lite film sen lite mer film för att slutligen avsluta med ytterligare en!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0