Lördag, kväll

Jag "rensade" lite bilder på facebook, tänk den dagen man pluggat färdigt och kan rensa vänlistan också... Idag har jag verkligen inte gjort något alls, jag har vart sängliggande precis hela dagen, inte för jag vart bakfull utan snarare mösig. Jag har ju verkligen insett jag förfalligt ordentligt nu senaste åren. Hittade bilder från jag var 17 då det såg ut att finnas mer hopp för mänskligheten:





Jag och André var ganska sugna på att gå ut idag också men vi blev nedröstade av de andra så i kväll ska jag och Gunwald se på film!

På måndag vankas det en sista jobbdag för denna månaden och efter det blir det givetvis valborgsfirande. Allt kring detta är ännu mycket oklart men vi jobbar på det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0