Lördag efter UTGÅNG

Idag är jag på krigsstigen, jag är grundbitter. För femtioelfte gången i mitt liv fick jag det återigen konstaterat att killar är dumma i huvudet, ALLA. Med min egna självbild är det såklart givet att det inte är mig det beror på.

Annars är dagsformen helt okej, på grund av den äckliga spriten blev det inte alls så slirigt vi hade hoppats på på våran lilla drinkkväll. Och vårat kårhus levererade INTE igår, kanske för vi sen förra veckan gick dit med orealistiskt höga förhoppningar.

Idag vankas det grillning med mina små söta vänner. Vädret ser nice ut på andra sidan persiennerna men man ska bara ta steget att gå ur sängen. Jag tror det ultimata för mitt mående är att ligga kvar. Jag är grundsunkig och endå vill jag gå ut ikväll. Annars blir det i alla fall utgång på måndag då det är fjortishögtiden Valborg.

Kom också till insikten att jag lär jobba minst 20 timmar i maj -> pengar till juni månads räkningar, go go go! Extrajobba är king. Jag jobbade igår, det gick jättebra men kanske aningen mycket kunder för mig att hantera på en gång.

Lägger ut lite fjorskort (gamla), jag tror jag har växt till mig. Jag tar icke sådana längre

















Lite bilder på kissemiss




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0