Kattförsäkring?

När jag efter sommaren har lite mer kosing ska jag åka med min lilla prins till veterinären för en allmän hälsokontroll så jag senare kan försäkra det lilla kräket. Enligt expressen var det billigare på Björkstadens Djurklinik i Umeå än vad det var i Göteborg så det är givet vi får ta oss dit för en liten koll.

Då är frågan vad sjutton ska man välja för försäkring? Susanne på Djurskyddet sa att Agria var dyrast, så det känner jag inte att satsa på då han har några år på nacken (6) och lär bli dyr vart som.

Jag som skulle sola idag, vad hände med vädret? Visst det är sol men det är molningt, hur gick tankegången där? Jag som skulle ut och odla fräknar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0