JAG HAR TAPPAT DET

Jag har nu innom loppet på en månad glömt nycklarna i dörren två gånger. Det hände senast hemma när jag gick på mellanstadiet. Första gången nu var jag full, men inte så full och mumsan och Soffan kom på morgonen och låste upp, utifrån. Sen dess har jag nojat och flera gånger om dagen letat nycklarna för att de inte skulle kunna sitta i, tänkt på det när jag gått in. Försökt lägga nycklarna på samma ställe osv osv. Men nu när jag borstade tänderna och klockan är LÅNGT över läggdags letade jag, letade och letade. Hittade dem inte och tänkte ja men fan 1% så sitter dom i dörren. Visst fan gjorde dom det. Jag mår dåligt. Innan när jag aldrig tänkte på det glömde jag dem såklart inte, men nu har jag tänkt på det MINST en gång om dagen och det går ju som sagt åt helvete. Omg....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0