ENSAM OCH SJUK I UMEÅ

Jag mår så jävla dåligt. Igår promenera jag en mil med Soffan och Mumsan. Vi var lättklädda, stelfrusna och hade blöta skor. Why me? Både Soffan och Mumsan åker hem idag med. Värdelös dag. Orkar verkligen inte gå till skolan, men vi har seminarium så jag måste gå om jag inte vill ha restuppgifter, och det vill jag ju inte...

Skola mellan 10.15-12,15 och efter det ska jag göra te och bädda ner mig i min varma gosiga säng. I morgon är sista dagen i skolan innan påsk så det är väl bara att försöka att stå ut.

Livet som student i en studentkorridor är allt annat än en fröjd. Titta vad jag beskådade i SoffaNS korridor: En potatis på golvet, lökskal och annar slem och den äckligaste spis jag någonsin beskådat. Jag fick kräkreflexer av att ta i handtaget och vägrade gå in där barfota, så kinkig är ju inte jag.



-8 grader idag, blir superultra deppig. Stackars mamma som kommer hit nästa helg, hon vill ju inte ens komma när det är snö egentligen och med detta allt annat än ljuvliga väder lär den ligga där den ligger ett jävla tag...

Tänk att typ hela Umeå Universitet nu i veckan kommer att åka hem till våren medans jag är fast här mitt i vintern. Snö i april, jag som inte ens tycker det är okej i FEBRUARI. Snö är något som hör vintermånaderna till och enligt mig är det två, december och januari punkt slut.

Jag mår bajs och är sjukt kinkig, jag är sur på alla och bara allmänt bitter. Vad ska jag seriöst sysselsätta mig med i över en och en halv vecka? Promenera vore kul om de inte vore snö så jag hade kunnat använda mina nya Easy Tones. Men icke det, jag lär endast lämna lägenheten för att dra till ICA, kul liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0