Ensam i Umeå del 4

Idag var sista dagen i skolan innan vårt påsklov, de flesta hade dock redan åkt hem. Jag ska till Härnösand i helgen med Emma & Ida på fredag så mitt påsklov känns inte alls hemskt längre. Vi ska äta påskmiddag, åka till Ikea, Utgång med mera. Jag är supertaggad, men oklart om Gunwald är det. Ställde fram kattväskan så han får bekanta sig med den och han verkar nöjd!

Jag råkade somna strax innan tre då var det sol och fint väder, sen när jag vaknade halv sex då öste snön ner. Allt annat än heaven. Hoppas vädret blir bättre i helgen då jag ska några mil söderut.

BILDER



Jag och Soffan käkade indiskt förra veckan













Söndags ( 1A APRIL)



Måndags (min tvättstuga till vänster)







Min prins

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0