eNSAM I UMEÅ DEL 2

Seminarium i skolan idag, på dryga två timmar lyckades jag givetvis börja gråta. Känns förjävligt med lov, hur ofta har man sagt det? Givetvis ljuvligt och missa skolan men vad ska jag göra???

Ringde polisen för att fråga i fall jag får skriva tenta på polisstationen i Stenungsund den 5e juni. Jag blev kopplad 4 gånger och fick inte något svar men ska strax försöka ringa direktnummret igen. Vore ljuvligt att kunna tenta av Miljörätten och om jag skulle få underkänt lär jag i varje fall få mer kött på benen, den har jag ju aldrig tentat om. Får jag inte tenta den där utan måste göra det på Göteborgs Universitet eller Chalmers så skiter jag i det. Jag måste då ta mig dit och säg att de tar kring 2 timmar vägen kommunalt, sen ska jag ju skriva också. Kommunalt med Västtrafik suger, inga direktbussar och dyrt som fan så ja det känns icke okej. Stenungsund däremot känns helt okej, då skulle jag själv kunna ta bilen in på kanske tjugo minuter, skriva och sen omkring tjugo minuter hem.

Idag ska jag sörja, jag tänker skjuta upp plugget. När alla är hemma och äter påskmiddag är jag här och äter falukorv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0