CASHFLOW

Magnus Uggla – Kung För En Dag (För stämningen)

Inkomst idag kl 00.00 :







Saldo kl 7 :



Visseligen 1500 undanlagt på matkontot, men i alla fall. Jag som ska handla massa i morgon? :

  • Mascara
  • Två klänningar
  • Halsband
  • Rakblad
  • Kattsand

Jag som skulle gå + denna månaden, känns i dagsläget mycket oklart då jag MINST kommer ladda busskortet för 220 :- kronor med.

25:e är alltid bästa dagen, men det är även då man inser hur hiskeligt mycket utgifter man lyckas dra på sig och detta resulterar givetvis i en stor klump i magen!

Denna månaden fick jag bara lön för 3 arbetade timmar så det blir mycket bättre nästa månad!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0