Världens bästa låt

Sitter nu och försöker googla fram en käck bild på kvävets kretslopp då jag tycker det i boken kändes för svårt att måla av. Har säkert pluggat en timma och en kvart idag, sedan när blev jag så ambitiös? Har i alla fall en del filmer att se ikväll. Hade varit sugen på att se en "hitlerfilm" från andra världskriget, så man blir lite allmänbildad på köpet. Men jag hittade ingen jag inte sett. Jag är faktiskt intresserad av historia, något Erik inte trodde när han ringde herromdan. Jag svarade ja mitt i Sveriges historia, fick övertala honom flera minuter innan han ens trodde mig. Det går 21-22 på fyran på måndagar, har sett alla avsnitt utan ett :)

Världens bästa låt: Don't know nothing - Maroon 5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0