Dagens shopping

Man mår ju alltid bättre när man bränner pengar, så jag begav mig ner till stan. Gick runt i en jäkla massa affärer men hittade inget direkt. Slutade med att jag köpte ett par boots, 2 "tunikor" & en vit genomskynlig skjorta. Hade velat ha en höstjacka också men icke. När jag såg den genomskynliga skjortan tänkte jag bara "hej där, du skulle passa utmärkt till min svarta höga kjol". Kjolen ligger oanvänd med lapparna kvar och jag köpte den i början på juli. Som jag tänkte så passade det svinbra ihop, blir nog helgens partyoutfit. Jag har inga kläder, men hur fan kan alla mina sex (jättestora) byrålådor vara fullknökade med kläder`? Mystiskt.

Vädret här i Umeå är världstrist, jag vill åka hem!

pusstjao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0