Skogslall

Vaknar, vill dö, masar mig till duschen (hatar att duscha på morgonen, då måste man föna håret), duschar äter, sminkar mig och fixar mig och tar cykeln till skolan. Väl där kommer det fram vi ska va i skogen hela dagen. Jag blev less, hade kunnat gå äcklig till skolan så jag fick cykla hem och byta om till stövlar och grottmongokläder.

Kommer hem från skolan och inser att gud jag måste laga mat. Orkar inte, hittar köttfärssås i frysen. Kokar spaghetti till det, simpelt och gott. Efter maten blev det plugg och sen insåg jag att äsch jag har köttfärs jag gör lite köttfärssoppa. Så det gjorde jag och mumsan jag snodde lite rosé av dig till min kulinariska soppa. Insåg sedan att jag har en hel del rotfrukter hemma och annat mojs så jag håller just nu på och koka en soppa med lök, vitlök, potatis, morötter, rödbeta och paprika. Mycket oklart hur det blir, men billigt var det i alla fall. Ligger ju dryga 200 back och får inte pengar förräns på fredag,,,,,,,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0