PengaÅgren

Kvart över åtta blir jag hämtad nere vid ICA av en klassis så åker vi tillsammans till Bräntberget där vi ska luffa. Anledningen till att jag bland annat inte kunde sova var för jag fantiserade ihop att jag skulle möta en älg och att mitt hjärta skulle stanna.... Just nu är det regnfritt och blå/grå himmel. Snälla snälla gud, skona mig ifrån regn. Måste till stan med Mumsan med. Ska titta efter en jacka, fingervantar & en regnjacka.................. Hör du hur mina stålar bara rinner iväg?! Men jackpengarna tas i så fall inte ifrån mina ynka pynka 2000:- och med regnjacka menade jag en typ kappa från Stadium för 99:-. Men i alla fall, pengar som pengar.

Dagens outfit
  • Myskläder
  • gummistövlar
  • morgonfriss'
  • osminkad
Älskar att visa mig sådan, ska promenera motströms också. Alla kommer vara påväg till skolan, men icke jag....... Men dagen lär bara hålla på till lunch så det känns som det i alla fall är något positivt<!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0