Kundtjänstkåt

Ringde microsoft i morse, pratade en halvtimma med supporten men endå kom han inte fram till en lösning så han sa att en tekniker skulle ringa mig idag under dagen. Tog mitt pick och pack och datorn och började vandringen till busshållsplatsen. Såklart ringer han halvvägs till bussen. Det var bara att traska tillbaka hem för att få hjälp. Nu efter tjugo minuter hittade han inte länken så han ska skicka instruktioner på mail och jag ska asså lösa detta själv. Hoppas han mailar snabbt. Igår började dagen med att sitta i kö i 40 jävla minuter till apples kundservise sedan på det 30 mins support om min minidisplayport. Sedan funkade inte viaplay så jag pratade med dom i 5+ 27 minuter för att dom sedan skulle skicka vidare mig till apple. Pratade med apple i en kvart trots jag inte var behörig hjälp då min dator var mer än 90 dagar gammal. Man kunde köpa till 3 års support för 2300:- Som fattig student tackade jag snällt men bestämt nej till det sinnessjuka erbjudandet. Han kopplade mig då till microsoft men det var efter stängning, så därför jag väntade tills idag. Detta känns bara sinnessjukt. Känner mig kundtjänstkåt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0