IGår

Idag mår jag rätt okej, bättre än väntat. Men när jag vaknade kvart över sju trodde jag jag skulle dö. Men när jag vakna igen 9,15 mådde jag endå "medium". Det första jag gjrode var att försöka skruva ihop en jävla ikeastol. Det gick inge vidare, så jag övergick till köksbordet och tro de eller ej så gick det asbra tills nu sista benet, de bråkar. Jag är less och hungrig men jag vet inte vad jag ska äta. Så krossade jag ett glas med så splitter överallt, najs.

IGÅR:













Corona var inte alls kul igår. Men men, jag hade jättekul med Emma i alla fall. Efter lite vin och några Rosa pantern så funkade det inte så extraordinärt bra att bygga ikeamöbler, så vi (Emma) ringde Martin som snällt kom över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0