GRATTIS PÅ DIN DAG ÄLSKLING!!

Igår hade jag en helt sjukt rolig kväll. Vi drog till Emma Ramiis på förfest på Teg. Tanken var ju att jag skulle till Scharinska för första gången, men det blev Corona i stället. Det var helt underbar och musiken var helt galen. Från början var det rätt slirigt sedan så lugnades det ner när vi dansade hela kvällen och bara drack vatten, kanske därför jag inte är sådär jättebakfull? Skönt i alla fall! Kvällens höjdpunkter: Träffa Erik innan Corona och vi reagerar på samma sett när x kommer gående. Andra roliga är när jag, Emma K & soffan dansar så kommer en kille och klappar mig på foten, eller a skon?! Träffade en full Hives Erik sedan efter Coronas stängning, han orkade inte gå hem så jag var snäll och lät honom sova över.

Jag låg i sängen och var pizzabakfull så sa jag att jag ville ha pizza, då langar Erik att han är sugen på sallad..... Vi gick och handlade, jag pizza och han sallad. Ska aldrig mer köpa pizza där, under all kritik. Jätteäcklig. Så en sallad hade ju vart gott...

IDAG FYLLER THE LOVE OF MY LIFE 20 ÅR. VART ÄR JAG? MER ÄN 100 MIL BORT. JAG SAKNAR DIG OCH GRATTIS PÅ DIN DAG ÄLSKLING!!

Nu ska jag duscha, sedan blir det sängen igen! Har hunnit med tvätttid idag med :)

Pussstja

Igår



Idag, tänk vad lite smink kan göra mirakel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0