God morgon

God morgon, bankdosan är fortfarande gone så jag bävar tills räkningarna börjar droppa in. Jag ska se om jag hinner hitta den idag annars får jag beställa en ny på måndag.........

Dagens schema som idag ser ut så som att jag strax ska gå ur sängen, äta frulle, fixa mig för att sedan dra till stan och shoppa lite. Sen strax efter 12 kanske så ska jag till min gamla granntant, Hjördis och leka med min lilla bebis Ninja som har gått och blitt stor. Det ska bli så underbart kul, jag kan garantera att det blir en del bilder. Hjördis sa att hon blivit jättestor och att hon inte längre är någon liten pälsboll. Hoppas hon känner igen mig bara.

Och imorgon blire Ikeamöbler+ utgång, jag kan knappt bärga mig! Dock närmar sig ju skolan med stormsteg och det är kanske inte fullt så lockande. Jag skulle ju köpt biljetter till Corona igår på stan men jag kom aldrig så långt. Jag hämtade cykeln med Martin & Oskar sedan cyklade jag i pissregn till världens bästa Erik som började på civilekonom igår. Helt galet!

Nästa vecka blir det sittning med nollorna, det blir säkert jättekul. Jag är ju varken intresserad eller engagerad så jag ska bara delta vid festligheterna och kolla vad det är för folk som ska börja. Har jag tur kanske det är någon normal?

Puss nu ska jag ringa Microsoft

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0