Gnatt

Spenderat de senaste 4 timmarna tittandes på Gossip Girl..., Min söta morfar ringde förut, gjorde min dag! Imorrn upp tidigt för att städa. Klockan tio blire plugg här. Jag har fått en grej för Maroon 5 (igen) också. Insåg också att jag fyller 20 om 3 månader minus 13 dagar. Då blir jag vuxen på riktigt. Jag tycker jag har mognat sedan innan sommaren, det är kanske dock snarare negativt, Jga har lugnat ner mig nått galet, spårar aldrig längre. Tråkigt jag vet, borde ha kul ett tag till. Sedan är det det där med min tungpiercing. Jag sa ju till mamma att jag kanske tar ut den när jag fyller tjugo,. men just nu känns det som mjäkigt, jag vill ha kvar den. Jag älskar den! Och såklart bestämmer jag ju själv, krävs nog mutor för att droppa den. Tyvärr är jag galet lättmutad.

'pÅ tal om piercingar, jag vill göra  nått crazy ! Men jag vågar inte, så vi får se.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0