FML

Min lägenhet är minst sagt kaos. Sjukt mycket disk, kläder på tork, nytvättad tvätt i en hög i soffan och en massa glas överallt sedan i lördags. Borde städat igår, men jag orkade inte, jag var helt död. Och sedan gårdagens matlagning så blev det 2 kastruller & en stekpanna att diska också... Att jag överhuvud pallrade mig till tvättstugan igår är ett mirakel, och det blev hela 4 maskiner!! Tänkte köra en 40graders och en 60graderstvätt MEN det blev en och en halv per tvätt, alltså fyra tvättar, två av varje....

Börjar morgonen med lite gamla Shakiralåtar.

Lördagen:
Jag och mumsan börjar förfesta runt fem. Vi dricker och dricker, beräknad utgång var runt elva. Men klockan kvart/tjugo över tio började Mumsan spy. Sedan däckade hon så sött i min säng. Jag skulle precis in på toa och tvätta av mig sminket för att jag kunde ju inte gå ut själv. Men då ringer Emma Ramis och säger att hon och Ida är utanför Corona. Jag hittade inte min klänning så fick dra på mig en annan. Klippte jackans lappar och drog ut. Igår hittade jag fortfarande inte klänningen. Hade på mig min ziperall, dricka rosa pantern med en vit klänning kändes för dumt. Hade dock på mig klänningen ett tag när Oskar var här. Så frågan var vart fan la jag den. Hade lite ågren över det igår i några timmar . Tills jag hittade den.,.. Inknödd i min ärm på en morgonrock jag inte använder som hänger på toadörren..... Corona var jättekul i alla fall 8,5/10. Dom har börjat spela så sjukt bra musilk. Jag ger då omedvetet ifrån mig sjuka glädjeskrik. Älskar att folk vänder sig om och andra som gestikulerar att de får ont i öronen, höhö.

Av heytell meddelandena till Camy att döma så var jag inte så nykter, men jag kom i alla fall in! Synd mumsan inte kunde följa med bara- Nästa lördag ska jag på inflyttningsfest till Emma Kallin och helgen efter det lär bli våran Scharinskadebut hoppas jag.


EY förresten!! Igår smsade Catrin mig horribla nyheter.  Vi har två veckors vattenprovtagning & jag hade tänkt stressa min grupp så jag kunde åka hem. MEN DET KOMMER TA TVÅ VECKOR. JAG KAN INTE ÅKA HEM. FMLFMLFMLFMLFMLFMLFMLFMLFMLFMLFMLFMLFMLFMLFMLFMLFMLFMLFMLFMLFMLFMLFMLFMLFMLFMLFML

NÄR KAN JAG ÅKA HEM DÅ? PSYKBRYT. VAR JU MENTALT FÖRBEREDD PÅ DET...................


NU FRULLE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0