En galet bra dag

Idag kan vara bästa dagen sedan jag kom upp till Umeå. Efter att kundtjänstkillen hjälpte mig så åkte jag till stan. Första stoppet var första affären, närmast bussen H&M. Hittade inget förräns längst in i affären, där hittade jag en klänning jag spanat på på nätet. 199:- så hade jag 50 kronors rabatt så 149:- nästa stopp var en Bh att ha under klänningen så det blev Change. Så himla söt tjej som jobbade där. Vi började prata och hon undrade vad jag sökte så jag sa att jag ville ha en rosa eller en vit bh som satT bra. Hon visade en vit spetsbh utan vaddering, jag blev mjäkig och tänkte vafan jag kan ju inte köpa en tantbh. Men hon promotade den nått kopiöst, så jag är ju inte svårövertalad så jag prövade den. Den var förliten och hon hade ingen i min storlek så hon ber mig pröva den i svart, jag gör det och den är för liten så till sist så hittar vi en svart spetsbh utan vaddering som passade. Den inte bara passade den satt helt underbart. Tjejen blev i extas och skriker: GUD VAD SNYGG DU ÄR!!! X antal gånger, hon hade rätt. Aldrig någonsin känt mig så snygg i hela mitt liv. Där står jag i trosor och bh och hon skriker så. Helt galet var det. Prövade väl kanske 4 olika bhsmodeller till i massa olika storlekar. Till sist hittade vi också en vit spetsbh med vaddering som passade galant under klänningen. Hon sa hon hade världens bästa jobb och säger från ingen stans: Du är inte sugen på extrajobb eller? Jag svarade självklart ja & hon sa åt mig att gå och lämna in CV. Så jag ska be Erik MVG Lejon om CV-hjälp! Shoppingen slutade inte där. Jag köpte också 2 par trosor, med 20% rabatt gick kalaset "bara" på 890 :-. Men jag fick en helt galet snygg bh som jag kommer leva i, en bra och ha bh och två par trosor. Mina tuttar måste ha växt något kopiöst då jag har storlek 75 H på favvisbhn och 75 G på den andra, sjukt.





Vet tyvärr inte hur man roterar bilderna, men där är den dagens shopping.



Favvisbhn (utan vaddering) på, men inte så snyggt när jag ligger ner.

Efter stan så åkte jag till min 70åriga exgranne Hjördis. Ninja, hunden som jag passade när hon var bebis (innan sommaren) var helt sinnessjukt stor helt jäkla galet. Hon blev så glad och se mig så jag hade en toppendag där, vi handlade också lite på ÖoB.



Ninja-som jag minns henne



Ninja-nu

Efter många om och men så har jag äntligen Rebecca och Fiona-biljetterna.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0