Cash is king

Har kämpat sedan april för att försöka få pengar av försäkringsbolaget för mitt horribla ärr på bröstet, först igår fick jag en fullmakt på posten som jag nu var och lämnade. Hade jag vetat ärret skulle bli såhär fult hade jag inte tagit bort mitt födelsemärke trots att det var sjukt obehagligt när man kom när det. Svarade också på en ICA-enkät, fick ett paket gratis ICA-kaffe på köpet (en kupong) som jag slängde, jag dicker inte ens kaffe.... Svarade också på en bostadenkundundersökning, fastän Balticgruppen är mina hyresvärdar, men vad gör man inte för att vinna lite fina priser?

Insåg just att efter dagens sjukliga internetshoppande att jag aldrig kommer att bli rik, och med aldrig menar jag aldrig som i ALDRIG. Det är helt enkelt inte possibelt när man inte kan hålla i pengar. Jag menar cashflow förrst i morgon och mina stålar är redan bortbokade.

Hoppas hoppas hoppas jag kan åka hem om dryga 3 veckor, borde inte vara helt omöjligt. Eventuellt ska jag på Epp med mina söta tjejer i morgon :) Dock är det mycket oklart vart, annars får vi väl laga mat själva eller något. På lördag blir det i alla fall utgång i stan denna gången! Så då blir min första gång på Scharinska, Mumsan är given sen får vi se vilka som vill följa med!

I morgon är det skogsdag igen....... Och inte nog med det, det ska regna också. Happy day.......... Får se hur happy och sugen jag är på EPP efter det.

Första dagen idag posten svek, mitt fack var tomt. Knappt så man tror det är sant...

Plugga lite till kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0