Apatiskt

Jag har just sovit i två timmar så just nu är jag rätt apatisk kan man säga. Powernapar som spårar ur är de jobbigaste jag vet. Men klart man kastar sig på fb om man blivit taggad på en så inte okej bild. Dagen idag: morgonfriss + mysisar till skolan och såklart inget smink. Vi begav oss till Kulla och åkte ut med en flotte mitt på sjön och tog prover, ja jag har väl gjort roligare saker i mitt liv. På lunchen åkte vi tillbaka till skolan så jag cyklade hem och duscha, sminkade mig och bytte kläder. Kändes inte kul att i morse i gummistövlar osv möta klackskorstjejer.



Pigg tjej, ja men tjena!

Idag dagen till ära så fyller Linnea Gidlund 20 år :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0