Allt suger

Vi har ett obligatoriskt moment på fredag men jag ringde läraren nu på morgonen och det gick att komma runt. Jag tänkte då jag åker hem torsdag. Flyg till Göteborg och sen buss till Skärhamn, hämta grejer och sova. På fredagen buss till Göteborg och sedan tåg till växjö. Sedan tåg växjö- göteborg och flyg göteborg-umeå på söndag. Trodde jag ja. Finns inga bra flyg mer än de som kostar 1500 /vägen + tåg på det. Jag känner verkligen inte på att lägga mer än 2000 på flyg. Tittade på tåg, va förjävliga tider med en sisådär 4 byten. Buss tänkte jag då, ah 20 timmar/resa, nej tack. Helvete, min älskling som fyller 20 på söndag och jag är inte där!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0