400 kilo

Vaknade av att personen över mig som troligtvis väger 400 kilo hoppade jämfota över golvet. Blev fly förbannad och rullade in mig i täcket. Säg en sådär 45 minuter senare fick jag nock och satte mig upp, då var klockan 7,11. Jävla idiot. Satte på ett avsnitt av Hollywoodfruar och vaknade sakta till liv. Efter det har jag städat & gått runt med en hårinpackning och städat- Min bankdosa är helt jävla sinnessjuk, den är nu spärrad och det kostar "endast" 300 jävla kronor för att få en ny, sick. Mitt konto innehåller dessvärre inte den summan.... Så får vänta tills CSN:et dyker upp. Dosjävel, jag blir så katastrofalt jävla less.

Idag kommer mina Ikeamöbler och så kommer Emmapemma och förfestar med mig, det kommer bli magiskt. Henne har jag inte träffat sen i maj så det kommer bli så himla kul. Med tanke på att hon aldrig har sett min nya lägenhet innan så måste det städas en hel del känner jag.

Dagen som idag :

  1. Borsta tänderna
  2. Städa klart
  3. Lunch
  4. Duscha
  5. ICA
  6. Fixa det sista
  7. Sen kommer väl Emma
  8. Sen kommer la IKEA
  9. Utgång
  10. Första natten här efter utgång
Imorgon lär jag vara bakfull nått kopiöst men vad gör det, jag ska skruva ihop köksbordet endå, jag är säkerligen extraordinärt bra på det! Jag är så spääääänd, tänk om mina grejor blir fula.

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0