22,27

Mina grannar få stå ut med mycket, jag har väl lyssnat igenom Ulrik Munthers album 2 gånger idag, sedan har jag kört "Moves like Jagger" minst 10 gånger och nu är det Ebba Grön som gäller, ja min musiksmak är i alla fall inte enformig.

Imorgon ska jag vara ultrahuslig och baka något som tack för hjälpen till Martin och Oskar, frågan är vad. Kanske muffins, det är ju lätt. Martin hjälpte mig med routern och lite ikeafix och Oskar har hjälpt mig med Ikeafix.

Borde kanske lägga mig nu om jag ska vara fit for fight imorgon, SISTA dagen innan skolstart. Idag är klassen ute med nollorna och en kille såg bra ut och en annan var tydligen mycket social. Låter kanske i alla fall lite lovande.

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0