16,25

Svart bh och korallfärgade trosor under min genomskynliga klänning, detta kommer nog gå bra. Snart kommer mumsan, har i princip städat klart nu, bara dammsugning kvar.

Min nya jacka är lite ångestframkallande . Men i alla fall 80% ja lutar det åt tror jag. Efter några drinkar är jag troligtvis rätt gangsta och klipper av lapparna så de är för sent att ändra sig.

Nu måste jag dammsuga och måla om 2 naglar så jag är i tid. Hade rätt tråkigt förut så beslutade mig för att måla om tånaglarna. Stod länge och valde bland mina många nagellack och "föll" för det fulaste jag sett i hela mitt liv. Blåglittrigt. Hur hamnade det i min nagellackssamling? Tveksamt att jag köpt det.... Nu har jag så fula fötter att jag knappt kan kolla på dem själv....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0