12,16

Sitter med en "sauna-ansiktsmask" på nu. Det är jättevarmt och skönt och känns som mitt ansikte brinner. Skrivit rent sex sidor geologi & målat 4 bilder primärsuccession (när en sjö blir en mosse). Mitt liv är så jäkla party. Tänkte sitta kanske en halvtimma till sedan blir det till att städa lite granna, duscha och fixa sig för vi ska börja förfesta senast klockan 5 kom vi överrens om så det blir nog en rätt tidig utgång idag om jag känner oss rätt-



Vi skulle ju för första gången till Scharinska, men där var elektropoptema..... Sedan tror jag baara jag kommer in på TC också. SIst där gick det ju halvbra.... Och det är mer en pub vilket kan bli lite trist om vi bara är två-. Så Jag tror det blir Corona idag igen!

Vet inte om jag berättade det men igår när jag gick till Ålidhem centrum för att få sjuts till Bräntberget så gick jag ju motströms, alla skulle ju till skolan. Jag hade myskläder, stövlar, morgonfriss & hade inget smink. Endå var jag nog inte sämst klädd. Han skymta en tjej iförd Ziperall med en kort skinnjacka. VIsst den är snygg men där har väl gränsen gått?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0