You Look Nice Today



Ett sånt örngott önskar jag mig, men det kostar 80 kronor på H&M & jag borde verkligen lugna ner mig med mitt handlande.... Har sen innan en sådan dörrmatta & en "fothandduk" dessvärre med röda hjärtan på. Jag älskar att egoboosta mig själv. På tal om att jag handlar för mycket råkade jag få mail från lyko igår och hamnade såklart på deras sida och det slutade med att jag "råkade" köpa någon kräm till håret och någon intensivkur till skadat blonderat hår. Men hittade dessvärre ingen olja, något jag skulle behövt. Kanske får köpa en när jag ska klippa mig den 27e`? Urk det blir dyrt....

Kan inte smälta det med fysiologin, jag har gått runt och mått psykiskt dåligt i flera veckor. HELT I ONÖDAN!! När vi började skolan så pratade de så gott om allt. De var så nöjda med anonyma tentor och sa att lärarna kollar igenom tentan flera gånger om det skulle vara så att man var nära Vg eller som i mitt fall G. Men tydligen inte, visst det är mäsnkligt att fela men om hans rumskomspis sa "han har säkert gjort fel, de brukar han". Så känns det som halvdant detta faktiskt. Hade med mig den första omtentan för att gnälla i fall jag inte skulle vunnit kriget. Fick på den senaste tentan bara 1,5/2 på en fråga som jag fick full pott med på en likadan fråga med exakt samma svar. Även en fråga på Carolines del fick jag bara 0,25/0,5 på en likadan fråga med exakt samma svar. Det känns enligt mig rätt galet, men jag bryr mig inte längre för jag klarade tentan med 0,25 poäng. 33 poäng = 60% =G= SÅ JÄVLA SVÅRT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0