Tvättsöndag

Sov sjukt länge idag, till halv elva!!! Det blev inte ens sent igår, jag sov säkert klockan elva! Jag är helt slut, kanske för jag sov FÖR länge? Idag blir det chillmode hela hela dagen, jag ska röja lite & håller på att tvätta! Kom till tvättstugan klockan en minut över tolv och någon tvättade i mitt tvättrum och hade låst det med sin lilla plupp utifrån. Tjena vad jag blev irriterad, men tur för den personen så fanns det ett ledigt tvättbås till mig så jag kunde tvätta endå- Idag blir det också trots sängkläder bara två maskiner tvätt, älskar Colour Catcher! En maskin för alla kläder, 40 grader & en maskin för sängkläder, handdukar & underkläder 60 grader. Livet är en fest!

Ingen i min familj svarar i telefon, börjar bli lite frustrerad! De ska åka hem från Helsingborg idag & stanna en sväng på Ullared också! Jag vet inte riktigt vad jag ska laga för mat idag, lär behöva pallra mig till ICA..  Halvfestligt när det regnar men men.

Ska se på film hela kvällen, gud så mysit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0