trött tjej

Som vanligt trodde jag att det var domedagen när min klocka ringde halv åtta. Jag är verkligen grundtrött, men man blir väl det när det aldrig finns något att se fram emot. I alla fall, en halvtimma senare när jag konstaterat att jag inte orkar duscha håret tog jag fram statistikboken & läste lite om skalor & variabler, tror kanske det gick upp ett litet ljus. Hade tänkt att tiden skulle gå långsammare och att jag inte ska infinna mig i skolan om en trekvart redan. Jag ligger oklädd i sängen... Måste ju äta & sminka mig också. Dagen idag spenderas på GIS-labb (hoppas & ber det inte blir allt för många timmar), efter det ska jag hem & plugga statistik, kanske städa för att sedan cykla till Nydalahöjd & plugga vattenkemi... Känns allt annat än kul. Men har bokat in att vi ska plugga idag, fredag, lördag & söndag. Så på helgen får vi lyxa med film & något gott, blir i alla fall roligare än att sitta ensam och plugga

Men som sagt börjar ju snart och har en del att stå i, men jag börjar bli lika seg som Mumsis på morgonen så jag blir la säkert sen idag också, livet är en fest! Pusstjaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0