Ted Gärdestad - För Kärlekens Skull

Fäller lite tårar till en av världens finaste låtar, För kärlekens skull med Ted Gärdestad. Om jag någon gång gifter mig vill jag ha den på mitt bröllop & min eventuella man kommer inte ha något att säga om det. Om det blir som jag befarar, att jag blir bröllopslös så vill jag i alla fall att den spelas på min begravning, för alla dör vi, förr eller senare.

Jag har gnällt om det tusen gånger innan, men jag älskar att gnälla & jag behöver faktiskt en hobby. Linn sa igår att hon villle jag skulle åka ner och hälsa på henne i Linköping. Det ska jag göra när jag får tid från skolan, dessvärre lär det inte ske innan jullovet i alla fall. Men så spännande, tänk att mina bästisar äntligen blivit stora och flyttat hemifrån. Nu är det bara några söta kvar som fortfarande bor hemma. Men bo hemma kan va en av de smartaste dragen någonsin, speciellt om man jobbar och tjänar pengar. Det finns pengar att tjäna!

Jahopp nu kom Aldrig ska jag sluta älska mig , är detta ett kärleksmedly för att få mig att må dåligt eller? Men icke, jag är en glad tjej jag är klar med fysiologin.

Här har vi en söt kille http://www.youtube.com/watch?v=S-tJvEShoXk&feature=colike

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0