Svartmocka

Spenderat senaste timmarna tittandes på en svindålig film. Kanske ska läsa lite om "svartmocka" så jag är lite förberedd för morgondagens gruppträff. Can't wait.

Mamma & JUlle var idag och hälsade på mitt kusinbarn som tydligen var söt, tur! Pappa åkte tillbaka till Norge idag & åker i morgon med jobbet till Polen. Jag själv befinner mig på mina 25 kvm & har inte sett en enda person jag känner idag. Pratade med en jobbare på Ica jag råkade gå in i & bad om ursäkt. Sedan sa jag till kassörskan: Hej! 2 plastpåsar, perfekt & ja tack. Dagens sociala del, känner mig sådär halvparty faktiskt!


Men nu "svartmocka" sen lite Grey's & efter det till slut, SOVA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0