Storhandlarn

Handlade två fulla ICApåsar med mat förrutom för endast 189:-,det kallas jag najsprajs. Det dyraste jag köpte var frysta broccolihuvuden för 19.90. Min kvarvarande matbudget är nu på maffiga 54 kronor tills den 25e. Det ska jag lätt klara! Lätt var väl kanske lite väl optimistiskt. Men nu har jag i alla fall köpt alla ingredienser till kikärtsbiffarna med morotstsatsiki & den vegetariska lasagnen. Köpte 4 medelstora morötter för 0,99 :-. Handa är kul på två villkor: Någon annan betalar & att affären är rolig. Jag betalar själv med mitt icastudent-bankkort & ICA Ålidhem är rätt katastrof. Det är dyrt, frukt & gröntavdelningen är under all kritik, det är alltid lång kö, rätt knapert utbud med mera...

Jag är döless jag orkar inte laga mat, jag orkar inte plugga. Vad orkar jag då? Ja det är oklart. Har inte allt för mycket att välja bland. Promenera vore nice om man inte hade en 2*2 cm vattenblåsa på hälen.

Jag chillar lite, spelar Wordfued och sedan lagar jag mat, städar & Kikar lite lite till på statistiken sedan tar jag kväll med Några avsnitt Grey's

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0